Strømlinet administration til catering

Gaudium Catering

Gaudium nyt system
Udfordringen

Gaudium er et hurtigt voksende cateringfirma, der leverer eksklusive madoplevelser til events som fødselsdage, konfirmationer og bryllupper. Og med tusindvis af kunder og udbringning over hele Sjælland har Gaudium behov for strømlinet administration af ordrer og levering.

Før håndterede man administrationen i et manuelt system, men gennem samarbejdet med Centic har Gaudium fået udviklet et bestillings- og administrationssystem skabt til deres behov.

Løsningen

Nyt system til bestilling og administration

Den helt centrale parameter for Gaudium er kundeoplevelsen, så udover at det skal være administrativt effektivt for Gaudium, så skal det være en smidig oplevelse at være kunde hos virksomheden.

Den samlede løsning består af en WordPress hjemmeside, hvor kunderne køber et antal menuer gennem en WooCommerce webshop og så den løsning som Centic har bygget, hvor Gaudium og kunderne i fællesskab administrerer leverancerne.

Kunderne køber typisk lang tid i forvejen, fordi det er godt at sikre sig en leverandør, når det f.eks. drejer sig om et bryllup, og så vil der være forskellige tilkøb senere hen som f.eks. ekstra kuverter, levering mm.

Alle disse kontaktpunkter håndteres digitalt, hvilket har optimeret tiden Gaudium bruger på kommunikation. Både kunden og Gaudium kan løbende se i systemet, hvad status på leverancen er.

Udover at det er en smidig proces for både kunde og Gaudium, så giver løsningen også et rigtigt godt overblik for Gaudium omkring de kommende leverancer, sådan at man kan dimensionere både indkøb og personale optimalt i forhold til den konkrete dag.

Resultatet

I dag håndterer Gaudium alle bestillinger gennem deres nye bestillingssystem. Det har lettet deres administrative processer betragteligt og frigjort tid, til at de kan fokusere på deres kerneydelse til kunden: At levere fantastisk mad til alle slags events.

En yderligere fordel af at have deres eget bestillingssystem er, at Gaudium nu kan udtrække præcis de data, som hjælper dem til at optimere deres processer. Det spiller direkte ind i Gaudiums DNA som en ambitiøs cateringvirksomhed, der altid søger at forbedre sig og levere endnu bedre oplevelser til deres kunder.

Gaudium kniv med udskåret peberfrugt, nyt softwaresystem fra Centic
Kontinuerlig udvikling

Siden implementeringen af Gaudiums nye bestillingssystem har vi løbende videreudviklet på det i samarbejde med Gaudium. Agil systemudvikling betyder for os, at det skal være muligt at få skabt et system, der passer specifikt til ens behov. Derfor er vi altid lydhøre, når Gaudium har nye ønsker til platformen.

Gaudium ved, hvad de har behov for, og hos Centic finder vi den bedste måde at implementere det til deres system.

Udtalelse fra kunde

“Vi havde brug for at vores system var fuldstændig digitalt. Databasen har gjort at vores arbejde er blevet så meget nemmere, og samtidig er det gjort nemmere for højskolerne at inddatere oplysninger. Både vores brugergrænseflade og vores datagrundlag er blevet moderne og up to date. Databasen er fundamentet i vores kommunikation om højskoler og kurser – og jeg har kun rosende ord om Centic, som har været utroligt professionelle.”

Janne Bavnhøj

Digital & Social Media Manager, Folkehøjskolernes Forening i Danmark

Eksempler på andre løsninger vi har lavet
Centic som udviklingspartner
Centic har udviklet softwareløsninger til private og offentlige virksomheder siden 2008.